Sengoku Dynasty - Sakura Pack
Kirsebærbladene daler ned, og med dem kommer en ny tidsalder af skønhed og styrke. Sakura DLC giver dig en samling af kosmetisk indhold til det feudale Japan i Sengoku Dynasty. Pakken indeholder frygtopvækkende masker, nøje fremstillede våben, elegant tøj og bannere, som er en sand daimyo værdig.
Light Samurai-tøjsættet er tilgængeligt for i både kvindelige og mandlige varianter. Det er designet til krigere, som kræver bevægelsesfrihed og et skrækindjagende udseende på slagmarken såvel som i landsbyen.
Indholdet i Sakura DLC er udelukkende kosmetiske og påvirker ikke spillets fremgang. Grundspillet Sengoku Dynasty kræves.