Sengoku Dynasty - Sakura Pack
The petals have fallen, and with them comes a new era of beauty and strength. The Sakura DLC brings a wealth of cosmetic content to your feudal Japan in Sengoku Dynasty. It includes fearsome masks, finely crafted weapons, elegant clothing, and banners worthy of a true Daimyo.
The Light Samurai clothing set is available in both female and male variants, designed for warriors who demand both freedom of movement as well as commanding presence on the battlefield and in the village alike.
The Sakura DLC is purely cosmetic and does not affect gameplay progression. Requires the base game Sengoku Dynasty.