Sengoku Dynasty - Sakura Pack
Płatki opadły – nadchodzi nowa era piękna i siły. Dzięki pakietowi Sakura twoja feudalna Japonia w Sengoku Dynasty wzbogaci się o mnóstwo elementów dekoracyjnych. Znajdziesz w nim straszliwe maski, doskonale wykonane uzbrojenie, eleganckie stroje i sztandary godne samego dajmio.
Zestaw lekkiego stroju samurajskiego jest dostępny tak w wersji damskiej, jak i męskiej. Przeznaczony jest dla osób potrzebujących swobody ruchu podczas walki, a także dystyngowanego wyglądu na polu bitwy i w osadzie.
Pakiet Sakura ma charakter czysto dekoracyjny i nie wpływa na rozgrywkę. Korzystanie z niego wymaga posiadania podstawowej gry Sengoku Dynasty.