Sengoku Dynasty - Sakura Pack
Dökülen yapraklarla güzellik ve güçle bezeli yeni bir çağ başlıyor. Sakura DLC'si, Sengoku Dynasty'deki feodal Japonya'na bir dizi kozmetik içerik ekliyor. Korkunç maskeler, el emeği göz nuru silahlar, zarif kıyafetler ve gerçek bir Daimyo'ya yaraşır sancaklar.
Erkek ve kadın versiyonu bulunan Hafif Samuray kıyafeti seti hem hareket özgürlüğü hem de savaş alanında ve köylerde bir komutan gibi hissetmek isteyenlere özel tasarlandı.
Sakura DLC'si tamamen kozmetiktir ve oynanışı etkilemez. Ana oyun Sengoku Dynasty gerekir.