Serbian Dancing Lady
Ta gra jest oparta na popularnej miejskiej legendzie o dziwnej tańczącej kobiecie. Jeśli masz pecha, możesz spotkać ją w nocy w opuszczonych miejscach. Jest pochłonięta tańcem i prawdopodobnie nie zauważy cię, jeśli się nie zbliżysz, ale jeśli cię zauważy, lepiej uciekaj...
Ta gra to klasyczny horror niezależny. Musisz zbadać poziom w poszukiwaniu zdjęć. Nie masz broni ani sposobu na obronę, kiedy spotkasz serbską damę, musisz tylko uciekać.
Las. W lesie musisz zbadać lokalizację, aby znaleźć 10 zdjęć przerażających stworzeń. Znajdź wszystkie zdjęcia, zanim serbska dama cię znajdzie.
Opuszczony szpital. Obudziłeś się w jakimś opuszczonym budynku na obrzeżach miasta i goni cię serbska kobieta. Wszystko, co musisz zrobić, to uciekać. Dotrzyj do wyjścia i nie daj się złapać serbskiej damie.
Dzięki technologii Unreal Engine 5 gra ma realistyczną grafikę i szczegółowe otoczenie. Animacje ruchu postaci są zbliżone do ruchów prawdziwej osoby z kamerą wideo.