Serbian Dancing Lady
Bu oyun, dans eden garip bir kadın hakkındaki popüler bir şehir efsanesine dayanmaktadır. Eğer çok şanssızsanız, onunla geceleri ıssız yerlerde karşılaşabilirsiniz. Dansına dalmıştır ve yaklaşmazsanız muhtemelen sizi fark etmeyecektir, ancak sizi fark ederse kaçsanız iyi olur...
Orman. Ormanda ürpertici yaratıkların 10 resmini bulmak için yeri keşfetmeniz gerekiyor. Sırp bayan sizi bulmadan önce tüm resimleri bulun.
Unreal Engine 5 teknolojisi sayesinde oyun gerçekçi grafiklere ve detaylı ortamlara sahiptir. Karakter hareket animasyonları, video kamera ile gerçek bir insanın hareketlerine yakındır.