Serial Cleaners
Cesetlerden kurtul, yeri tertemiz yap ve yakalanma. Her adımı planlayıp bir hayalet gibi hareket et veya reflekslerine güvenip kaos içinde ilerle. Seçim senin.
90'ların kült filmlerinden ilham alan Serial Cleaners, parlak renkli iyimserlikle dolu, kaygısız on yılın hoş anılarını ve tüm bunların altında yatan pisliği geri getiriyor.