Serke
Cyanea is a highly mobile one-handed sword weapon. With balanced stats, it's a well-rounded weapon.
Based on a rifle, Spinifer summons drones and turrets to constantly fight while on the move. This weapon allows you to attack enemies one-sidedly from a distance.
Red Claw is a large, close-quarters halberd-type weapon. Crush your enemies with a single blow using its powerful damage.
Imperator is a powerful long-range weapon that uses heavy firepower. Annihilate your enemies with high-powered equipment like shotguns, gatling guns, laser cannons, and grenades.
Death Stalker is a melee weapon that requires you to fight up close. With kicks and punches, you can experience fast-paced combat.