Serke
Cyanea to bardzo mobilna, jednoręczna broń typu miecz. Dzięki zrównoważonym statystykom jest wszechstronną bronią.
Oparty na karabinie, Spinifer przywołuje drony i wieżyczki, aby stale walczyły, gdy jesteś w ruchu. Broń ta pozwala na jednostronne atakowanie wrogów z dystansu.
Red Claw to duża, bliska broń typu halabarda. Zmiażdż swoich wrogów jednym ciosem, używając jej potężnych obrażeń.
Imperator to potężna broń dalekiego zasięgu, która wykorzystuje ciężką siłę ognia. Zniszcz swoich wrogów za pomocą potężnego sprzętu, takiego jak strzelby, karabiny Gatlinga, działa laserowe i granaty.
Death Stalker to broń do walki wręcz, która wymaga walki z bliska. Dzięki kopnięciom i ciosom możesz doświadczyć szybkiej walki.