Session: Skate Sim El Lay
Længe hyldet som hjemlandet for skateboarding – Californien har altid været et hotspot for skating. Det idylliske klima og surfkulturen førte til skabelsen og den eksplosionsagtige vækst af skateboarding i 60’erne, og det er ikke bremset siden!
El Lay præsenterer det bedste af de fantastiske skateparker, Californien har at byde på – med uendelige muligheder for fede runs i dagevis i et af de mest eftertragtede skateområder.