Session: Skate Sim El Lay
Long touted as the home of skating –California has always been a hot bed for skateboarding. The idyllic climate and the surf culture led to creation and explosion of skateboarding in the 60s, and it hasn’t slowed down to this day!
El Lay presents the best of the incredible skateparks California has to offer – providing lines for days in one of the most coveted skate locations.