Session: Skate Sim El Lay
Kaykayın efsanevi yuvası olarak anılan California, her zaman bu sporun kalbinin attığı yer oldu. Mükemmel iklimi ve sörf kültürü, 60'lı yıllarda kaykayın doğuşuna ve popülerleşmesine zemin hazırladı ve bu enerji bugün bile hâlâ aynı hızla devam ediyor!
El Lay, California'nın sahip olduğu en etkileyici kaykay parklarının en iyilerini bir araya getirerek, kaykay tutkunlarına dünyanın en çok arzulanan bölgelerinden birinde günlerce sürecek parkur keyfi sunuyor.