Session: Skate Sim Paris
Scope out the French capital and all its sickest spots, famous monuments, and mad love for skating!
Get ready to shred in front of the Eiffel Tower, grind at Place du Trocadéro, vibe at Place de la République, and tear it up at Mairie d'Ivry town hall. The best part? The all-new missions to get stoked about.