Session: Skate Sim Paris
Wskocz na deskę i udaj się do Paryża, aby sprawdzić lokalną scenę skejterską! Shreduj przed Wieżą Eiffla, jedź po Place du Trocadéro, Place de la République i przy ratuszu Mairie d'Ivry, aby dodać swoim trikom francuskiego stylu.