Session: Skate Sim – Supporter Pack
Jeździj w luksemburskim skateparku Péitruss, trenuj na torze w hangarze i spersonalizuj swojego skatera i deskorolkę przy pomocy stroju więźnia i ekskluzywnych papierów grip tape.