Session: Skate Sim - Supporter Pack
Lüksemburg'daki Péitruss kaykay alanını deneyimle, yeni bir alıştırma alanı olan Hangarda pratik yap; ve bir mahkûm kıyafeti ve kavrama bandı ile kaykaycının görünümünü özelleştir.