Session: Skate Sim Year One & Two Edition
With the Year One & Two Edition of Session: Skate Sim, you get the base game and lots of additional content. Ride the most iconic spots, explore unique maps, meet and play as professional skaters.
With the Year One & Two Edition of Session: Skate Sim, you get the base game and lots of additional content. Ride the most iconic spots, explore unique maps, meet and play as professional skaters, create your own spots, and show off your style with exclusive outfits and skateboards.