Session: Skate Sim - Year One Pack
Oyunun 31 Aralık 2023'ten önce yayınlanan tüm ilave içeriklerine tek bir paketle sahip ol ve 4 yeni haritada kendine yeni mekânlar bul. Chris Cole ile kaymanın keyfini çıkar, özel kıyafetler ve kaykaylarla tarzını sergile.