Session: Skate Sim Year Two Pack
Zdobądź w jednym pakiecie pełną zawartość dodatkową do gry, wydaną pomiędzy 1 stycznia i 31 grudnia 2024 roku. Znajdź nowe spoty na trzech dodatkowych mapach, wśród których są szkoła oraz dwa ikoniczne miejsca w Europie: Paryż i Praga.