Seven Doors
Rozwiązuj zagadki, deszyfruj tajne języki i przetrwaj śmiertelne pułapki w siedmiu pełnych tajemnic sferach. Odkryj unikalne pomieszczenia: od mrocznych, inspirowanych barokiem miejsc, po wypełniony wielkimi szachami pokój. Żadne dwa miejsca nie będą takie same. Przetestuj swoje umiejętności rozwiązywania zagadek i dowiedz się, co znajduje się za siódmymi drzwiami, oczywiście jeśli uda ci się przejść przez wszystkie z nich.