Seven Doors
Bu birinci şahıs bulmaca oyununda bilmeceler çöz, gizemli dillerin şifresini kır, esrarlı ve gizemli yedi farklı ortamda ölümcül tuzaklardan geçerek hayatta kal. İlginç ortamların içine dal: Debdebeli ve karanlık antikalarla döşeli bir atmosferden dev bir satranç tahtasına kadar her oda eşsiz, her oda benzersiz. Bulmaca çözme yeteneklerini sına ve yedinci kapının ardında ne olduğunu gör, tabii oraya ulaşacak kadar sağ kalabilirsen.