Seven - Enhanced Edition
From the moment you set foot on Peh, the island is open to you. Sneak, run, climb, and fight your way across a colourful array of environments. You are free to explore wherever you please; only security checkpoints, monster-infested areas, and dangerous factions stand in your way!
On Peh, everyone has an agenda, and often there’s more than meets the eye. Dive into a world teeming with distrust, and crushed between the machinations of mighty powers. Work with the daemon that has possessed you to complete a mission of utmost importance. The fate of the Vetrall Empire rests in your hands.