Severed Steel - Çizim Kitabı
Severed Steel'in tarz dünyasının nasıl bir araya geldiğini; konsept çizimler, hikâye taslakları, oyun içi tasarımlar ve dahasını barındıran bu Dijital Çizim Kitabında gör.