Severed Steel - Original Soundtrack
Composed and recorded by Floating Door, the Severed Steel Official Soundtrack is an absorbing 2+ hour journey through a diverse selection of electronic soundscapes and tracks, ranging from spacey ambience to thumping drum and bass. Features 59 tracks, including 15 previously unreleased bonus songs.