Oryginalna ścieżka dźwiękowa Severed Steel
Na ścieżkę dźwiękową Severed Steel składają się ponad dwie godziny muzyki skomponowanej i nagranej przez Floating Door – jest to podróż przez rozmaite elektroniczne dźwięki i utwory muzyczne, od kosmicznego ambientu po dynamiczny drum&bass. Zawiera ona 59 ścieżek, w tym 15 niepublikowanych dotychczas utworów dodatkowych.