Severed Steel - Resmî Müzikleri
Floating Door tarafından bestelenen ve kaydedilen Severed Steel Resmî Müzikleri, uzay ambiyansından bateri ve bas senfonisine kadar geniş yelpazede elektronik seslerden ve parçalardan oluşmuş 2 saatin üzerinde bir müzik yolculuğudur. 15'i daha önce yayınlanmamış bonus şarkılardan oluşan toplamda 59 parça bulunmaktadır.