Shadow Complex Remastered
Gücünü Unreal Engine 3'ten alan ve 50'den fazla yılın oyunu ve editörün seçimi ödülü kazanan Shadow Complex daha fazlası için geri dönüyor!
Shadow Complex Remastered, ödüllü klasiğin harika oynanışını heyecan verici yeni iyileştirmeler ve başarımlarla birleştirerek bu klasiği PC, PlayStation 4 ve Xbox One oyuncularının beğenisine sunuyor.