Shadow Complex Remastered
Oto nowa odsłona Shadow Complex, gry opartej na silniku Unreal Engine 3, zdobywczyni ponad 50 nagród w kategoriach Gra Roku i Editor's Choice!
Debiutując na PC, PlayStation 4 i Xbox One, Shadow Complex Remastered oferuje znaną z wielokrotnie nagradzanego klasyka świetną rozgrywkę, rozbudowaną o ekscytujące nowe ulepszenia i osiągnięcia.