Shadow Man Remastered
Nadchodzi, drepcząc po piętach przestępców w świecie duchowym i rzeczywistym. To człowiek opętany, z maską voodoo na piersi i liniami mocy na plecach. Oto on: Shadow Man, tropiący zło od Liveside po Deadside. Żeby zatrzymać apokalipsę. I uratować Twoją duszę.