Shadow Man Remastered
O geliyor, ruhlar dünyasında ve gerçek dünyada suçluları avlıyor. Göğsünde bir voodoo maskesi ve sırtında enerji çizgileri ile, zihni ele geçirilmiş bir adam geliyor. Shadow Man geliyor, Canlılar Diyarından, Ölüler Diyarına kadar kötülüğün izini sürüyor. Kıyameti durdurmak için. Senin ruhunu kurtarmak için.