Shadow Tactics - Aiko's Choice
Aiko's Choice is a brand-new standalone expansion to the beloved stealth tactics game Shadow Tactics: Blades of the Shogun, set in Japan around the Edo period.
Shadow Tactics: Blades of the Shogun - Aiko's Choice focuses on one of the main game's protagonists: the kunoichi adept Aiko. She is a master of camouflage and distracts enemies disguised as a Geisha.
In the style of the main game, you take control of a team of deadly specialists to sneak in the shadows between dozens of enemies. Choose your approach when infiltrating enemy bases in hidden forest camps or lively Edo period towns. Set traps, poison and distract your opponents – or avoid enemy contact completely. Carefully plan your every move and come up with your own ingenious tactics to vanquish enemies and complete each of the challenging missions that lie ahead!
You don't require a copy of Shadow Tactics: Blades of the Shogun to play Aiko's Choice. Even though you can enjoy this standalone expansion on its own, we recommend to play at least the first few missions of the main game in order to get a feeling of the game's mechanics as well as the characters and story!
Rejoin your favorite characters for another adventure set within the story of the main game Shadow Tactics: Blades of the Shogun.
Experience a previously untold tale centered around the kunoichi adept Aiko, who has to face a vicious enemy connected to her past.
Explore three fully fledged main missions, located in brand-new environments, and three shorter interlude missions.
Synchronize your team's actions to strike down your enemies at once with the "Shadow Mode" feature.