Shadowrun Dragonfall - Director's Cut
2012 yılında büyü dünyaya geri dönerek mitlerdeki ve efsanelerdeki güçlü yaratıkları uyandırdı. Bu yaratıklardan birisi de Almanya'nın dağlarından hiçbir belirti göstermeden bölge geneline aniden alev, ölüm ve eşi benzeri görülmemiş bir yıkım saçan Ulu Ejderha Feuerschwinge'ydi. Alman kuvvetlerinin bu yaratığı alt etmesi neredeyse dört ay sürdü ve alt ettiklerinde de bu zaferlerinin adı artık "The Dragonfall" olarak biliniyordu.
Yıl 2054, yani 42 sene sonrası. Dünya ise değişti. Teknolojideki önü alınamayan gelişmeler insan ile makine arasındaki çizgiyi bulanıklaştırdı. Elf'ler ve troll'ler aramızda gezerken, acımasız şirketler dünyayı kurutuyor ve Feuerschwinge'nin yarattığı o terör dönemi ise artık sadece geçmişte kalan bir hatıradan ibaret. Almanya parçalara ayrıldı ve "Flux State" olarak bilinen istikrarlı bir anarşi ise Berlin şehrini kontrol altına almış durumda. Burası, gücün çok kısa ömürlü olduğu, neredeyse kural ve sınır tanınmayan ve doğru bağlantıların başarı ile açlık arasındaki farkı oluşturabileceği bir yer.
Sen ve savaş tecrübesine sahip shadowrunner ekibinin hızlı bir şekilde parayı vurması için daha iyi bir yer yok.