Shadowrun Hong Kong — Extended Edition Deluxe
Zawiera pełny soundtrack Shadowrun Hong Kong z 22 ścieżkami, 320 kbps, od ulubionego kompozytora fanów, Jona Everista, oraz 125-stronicowy PDF Art of Shadowrun Hong Kong prezentujący szeroką gamę koncepcji i grafik, które trafiły do gry.
HONGKONG. Stabilny i dostatni port w morzu chaosu, działań wojennych i zawirowań politycznych. Free Enterprise Zone w Hongkongu jest pełna sprzeczności — to jedno z najlepszych centrów biznesowych w Sixth World, a zarazem miejsce niezwykle niebezpieczne. Kraina jasnych świateł, lśniących wież i niespokojnych duchów, gdzie życie ma niewielką wartość i wszystko jest na sprzedaż.
Jako były skazaniec mieszkający w Seattle starasz się żyć uczciwie. Jednak gdy wyruszasz na spotkanie ze swoim ojczymem do Chin, sprawy przybierają nieciekawy obrót i okazuje się, że policja znów próbuje Cię aresztować. A przez aresztować rozumieją zabić bez uprzedzenia! Stwórz swój oddział shadowrunnerów — pełnych charyzmy najemników, którzy potrafią walczyć z użyciem mistycznych lub technicznych mocy i stawić czoła elitarnym korporacyjnym oddziałom oraz policji. Dzięki eksploracji w czasie rzeczywistym i turowym potyczkom przyjdzie Ci zmierzyć się ze śmiertelnym spiskiem, korporacyjną chciwością, triadami, segregacją społeczną i wojnami gangów.