Shadowrun Returns Deluxe Edition
Wyjątkowy świat Shadowrun, w którym cyberpunk łączy się z fantasy, od momentu swojego powstania prawie 25 lat temu zyskał ogromne rzesze fanów. Twórca, Jordan Weisman, zabiera nas ponownie do świata Shadowrun, tym razem pod postacią turowej, taktycznej gry RPG dla jednego gracza. Poszukując tajemniczego mordercy w miejskiej metropolii Seattle, natrafiasz na trop, który prowadzi od najciemniejszych slumsów do najpotężniejszych megakorpów miasta.
Przyjdzie ci działać dyskretnie, pozyskać sobie sprzymierzeńców pośród innych runnerów i opanować potężne siły technologiczne i magiczne, jeśli chcesz wyjść z cienia Seattle bez szwanku.
Jeszcze raz odkryj świat Shadowrun Returns dzięki ilustrowanemu PDF-owi z opowiadaniami ze świata gry, zredagowanemu przez Jordana Weismana, twórcę Shadowrun.