Shadowrun Returns
Siberpunk ile fantezinin buluştuğu eşsiz Shadowrun dünyası yaratıldığından bu yana dev bir takipçi kitlesine ulaştı. Yaratıcı Jordan Weisman şimdi Shadowrun dünyasına geri dönerek bu klasik oyun kurgusunu tek oyunculu, sıra tabanlı taktiksel RYO olarak modernleştiriyor.
Siberpunk ile fantezinin buluştuğu eşsiz Shadowrun dünyası, 25 yıl önce yaratıldığından bu yana dev bir takipçi kitlesine ulaştı. Yaratıcı Jordan Weisman şimdi Shadowrun dünyasına geri dönerek bu klasik oyun kurgusunu tek oyunculu, sıra tabanlı taktiksel RYO olarak modernleştiriyor. Çarpık kentleşmenin yaygın olduğu mega şehir Seattle'da gizemli bir katili arama mücadelesinde, karanlık kenar mahallelerden şehrin en güçlü mega şirketlerine uzanan bir yola koyulacaksın.
Seattle'ın karanlığından sağ salim çıkabilmek için dikkatli davranmalı, diğer runner'larla yardımlaşmalı, teknolojinin ve büyünün güçlerinde ustalaşmalısın.