Shadows of Doubt
Myśl jak prywatny detektyw, przyjmuj zlecenia, zarabiaj pieniądze i schwytaj seryjnego zabójcę.
Shadows of Doubt to gra, której akcja toczy się w alternatywnej, mocno zindustrializowanej rzeczywistości lat 80. ubiegłego wieku. Wciel się w prywatnego detektywa i korzystaj z rozmaitych gadżetów śledczych, zbierając dowody i zarabiając pieniądze poprzez rozwiązywanie spraw, wyszukiwanie i sprzedawanie informacji, a także inne działania.
Graj na swój własny sposób, przemierzając w pełni symulowany świat zawierający setki mieszkańców. Odkrywaj, spotykaj i śledź rozmaite postacie w tym unikalnym, generowanym proceduralnie mieście – każda z nich ma imię i nazwisko, pracę, mieszkanie oraz codzienną rutynę. W każdej sprawie występują inni sprawcy, ślady i elementy, które sprawdzą twoje umiejętności detektywistyczne.
Świat Shadows of Doubt jest pełną symulacją. Każda osoba ma swoje mieszkanie, pracę, codzienną rutynę, ulubione zajęcia, ulubione miejsca oraz ludzi, z którymi się spotyka. Wszyscy prowadzą niezależne życie w świecie, który idzie naprzód z tobą albo bez ciebie — poznaj tę wiedzę i użyj jej na swoją korzyść!