Shadows of Doubt
Bu prosedürel olarak oluşturulmuş serbest dünya gizlilik oyununda sırlarla dolu koca bir şehir parmaklarının arasında!
1980'lerde aşırı sanayileşmiş bir alternatif evrende geçen Shadows of Doubt oyununda gerçek bir dedektif gibi düşün, özel dedektif aletlerini kullan ve delil topla. Bir yandan da para kazanmak için davaları çöz, bilgi alıp sat ve daha pek çok şey yap.
İçinde yüzlerce insan olan bu serbest dünya simülasyonunda istediğin gibi oyna. Prosedürel olarak oluşturulmuş eşsiz şehirlerde kendilerine ait kimlikleri, işleri, daireleri ve günlük rutinleri olan insanları keşfet, onlarla tanış ve peşlerine takıl. Her bir davada dedektiflik becerilerini sınayacak farklı şüpheliler, ipuçları ve deneyimler seni bekliyor.
Shadows of Doubt dünyası mükemmel bir simülasyondur. Burada herkesin kendine ait bir dairesi, işi, günlük rutini, sevdiği aktiviteleri, gidecek yerleri ve konuşacak arkadaşları vardır. Senden bağımsız olarak var olan bu dünyada kendi hayatlarını yaşarlar. Bu bilgiyi davaları çözerken kullanmayı unutma!