Shadowstone
Shadowstone to gra taktyczna dla 1-4 osób, w której gracze muszą opanować strategiczne rozmieszczanie i potężne synergie bohaterów, aby przetrwać w obliczu bezlitosnej grozy Zerwanych Ziem.
Przemyślane rozmieszczanie i manipulowanie elementami w każdej potyczce ma kluczowe znaczenie dla turowej taktycznej rozgrywki w grze Shadowstone. Przetrwanie zależy od wykorzystania unikalnych umiejętności bohaterów, takich jak zdolność Czarownicy do powielania grzybów leczniczych i wybuchowych czy szarża Berserkera, która pozwala zepchnąć wrogów do groźnej lawy.
Przejmij dowództwo nad wieloma bohaterami w trybie solo lub graj ze znajomymi w maksymalnie 4 osoby w trybie online dla wielu graczy. Opanowanie mocnych i słabych stron różnych składów drużyn oraz strategia oparta na ścisłej współpracy są niezbędne, aby przetrwać w obliczu grozy, jaką niesie ze sobą moc cieniorytu.