Shady Part of Me
Overcome emotional struggles across a touching narrative filled with twists and surprises. Embark on a dream-like journey, with breathtaking artistic direction and the enthralling voice of Hannah Murray (Game of Thrones, Skins).
As a little girl and her shadow, overcome emotional struggles through surreal dreamscapes across a touching narrative filled with twists and surprises. Both must learn, cooperate and evolve to progress in a poetic journey.
While it may not be a very long game, Shady Part of Me is well worth the time playing through for both the interesting gameplay and aesthetic that surrounds what is a pretty somber story.
Despite its cryptic storytelling and repetitive gameplay, Shady Part of Me is a game that deserves to be played and experienced especially by puzzler fans.