Shakedown: Hawaii
The entire island is up for grabs... or at least, could be with the right business model!
Shakedown: Hawaii fuses open world action and empire building. Build a "legitimate" corporation by completing open world missions, acquiring businesses, sabotaging competitors, "re-zoning" land, and shaking down shops for protection money. You are the CEO, and questionable subsidiaries, hidden service fees, misleading ads, and fine print are your super power.