Shape Sender Deluxe
Din nye ven Sendy er her for at hjælpe dig gennem 90+ håndlavede, fysiske hovedbrud. Løs dem, lav dine egne, og del dem med hele verden.
Shape Sender Deluxe er et fysisk hovedbrudsspil, hvor du placerer redskaber – fjedre, magneter, vifter, portaler, klodser – for at sende former til deres matchende rør. Hver løsning er op til dig. Der er ingen rigtige svar eller nogen stressende nedtællinger. Bare dig, dine redskaber og så mig, din rigtig gode ven og, hvis jeg selv skal sige det, den dygtigste spildesigner i lokalet. Det er Sendy*. Det er mig. Så værsgo.
Se din løsning blive levende og lyde levende. Elegante løsninger lyder som en helt lille symfoni – sød musik i ørerne. Kaotiske løsninger lyder, som man ville forvente.