Shape Sender Deluxe
Shape Sender Deluxe to fizyczna gra logiczna*, w której musisz rozmieszczać narzędzia: sprężyny, magnesy, wiatraki, portale czy bloki, żeby kształty trafiły do odpowiednich rur. Rozwiązania wymyślasz Ty. Nie ma jednej dobrej odpowiedzi ani presji czasu. Jesteś tylko Ty, Twoje narzędzia i ja – Twój przyjaciel oraz, nie przechwalając się, najbardziej utalentowany projektant gier w okolicy. Czyli Sendy. Czyli ja.
Patrz, jak Twoje rozwiązanie ożywa, i to z dźwiękiem. Eleganckie rozwiązania brzmią jak mała symfonia – to muzyka dla moich uszu. A chaotyczne brzmią dokładnie tak, jak wyglądają.