Shattered: Tale of the Forgotten King
The world as it was is gone, lost with the disappearance of the King. As a Wanderer of these forsaken lands, it is up to you to piece together the fragments of reality and retrace the fall of civilization through skill based combat, innovative open-world platforming and the testimonies of survivors… some more trustworthy than others.
A ruined continent of untold stories and mighty foes is yours to roam. For those who brave its paths, the world of Hypnos contains many secrets, some to aid you on your way and others to illuminate the road that led to your existence. Experience precision based combat and 2.5D platforming set to a complex branching narrative in the reality spanning action-adventure of Shattered - Tale of the Forgotten King.
Explore a gorgeous semi-open world with branching paths and mysterious secrets. Each new zone tells a story through stunning art direction and finely crafted design.
Observe your foes, anticipate their moves and use their own attacks against them. Switch between close-combat sword fights and long distance spell slinging to dominate the battlefield, and experience seamless transitions between full 3D and 2.5D battles.
The universe of Shattered is the culmination of a decade’s worth of imagination and creativity: an epic reality conjured from the minds at Redlock Studio.