Shattered: Tale of the Forgotten King
Zrujnowany kontynent skrywa nieopowiedziane historie i potężnych wrogów. I stoi przed Tobą otworem. Jeśli się odważysz, świat Hypnos odsłoni przez Tobą wiele tajemnic. Niektóre pomogą Ci w Twojej misji, inne rzucą więcej światła na historię sprzed Twoich narodzin. Doświadcz precyzyjnej walki i rozgrywki platformowej 2,5D ze złożoną i wielowątkową narracją w grze akcji i przygody Shattered - Tale of the Forgotten King.
– Eksploruj przepiękny półotwarty świat z rozgałęziającymi się ścieżkami i wieloma tajemnicami. Każdy obszar to historia opowiedziana przy pomocy zachwycającej i dopracowanej grafiki.
– Obserwuj przeciwników, przewiduj ich ruchy i wykorzystaj ich własne ataki przeciwko nim. Przełączaj się między walką na miecze a rzucaniem zaklęć z oddali, żeby zyskać przewagę na polu bitwy, i poznaj płynne przejścia między bitwami w pełnym 3D i 2,5D.
– Świat Shattered to owoc dziesięciu lat twórczej pracy, epicka rzeczywistość powstała dzięki wyobraźni umysłów z Redlock Studio.