Shattered: Tale of the Forgotten King
Anlatılmamış hikâyelerle ve görkemli düşmanlarla dolu harap olmuş bir kıta serbestçe dolaşman için elinin altında. O yola çıkacak kadar cesur olanlar için Hypnos dünyası pek çok sır içeriyor, bazıları sana yolculuğunda yardımcı olacak ve bazıları da senin varlığına giden yolu aydınlatacak. Shattered - Tale of the Forgotten King'in gerçekliğin her yere uzandığı aksiyon macera dünyasında karmaşık ve dallanıp budaklanan hikâye anlatımı ile keskinlik temelli savaş ve 2.5D platform yapısını deneyimle.
Dallanıp budaklanan yollarla ve gizemli sırlarla dolu muhteşem bir yarı açık dünyayı keşfet. Her bir yeni bölge çarpıcı sanat yönetimi ve incelikle işlenmiş tasarımıyla başka bir hikâye anlatıyor.
Shattered evreni on yıllara değer hayallerin ve yaratıcılığın birikimi: Redlock Studio'daki ekibin zihninden doğan destansı bir gerçeklik.