SHEEPO
Wciel się w SHEEPO, który podczas pierwszego dnia w pracy musi skatalogować międzygalaktyczne gatunki stworzeń. Twoje pierwsze zadanie? Musisz odwiedzić nieodkrytą planetę i uratować wszystkie tamtejsze stworzenia przed wyginięciem! Może to i dużo pracy jak na tak krótki czas, ale na szczęście jeden dzień na planecie Cebron trwa tyle co 8000 dni na Ziemi. Niestety Twoja pensja liczona jest w dniach cebrońskich. Po zebraniu każdej próbki możesz zmienić się w dane stworzenie i odkrywać dalsze zakątki planety Cebron. Sheepo ma wyjątkową, piękną oprawę graficzną, która świetnie pasuje do nietypowej fabuły.
Sheepo to nietypowa platformówka w stylu Metroidvanii, w której możesz zmieniać się w inne postaci podczas podróży po nieodkrytej planecie. Musisz zebrać próbki każdego żywego stworzenia do katalogu międzygalaktycznych gatunków stworzeń!
Aby złapać stworzenie, Sheepo musi znaleźć niewysiedziane jajko, którego pilnie strzeże „królowa” danego gatunku (czyli boss). Po zebraniu każdego jajka Sheepo może zamienić się w określone stworzenie i odkrywać dalsze zakątki rozległej planety.
Sheepo to gra w stylu Metroidvanii, jednak bez standardowych elementów walki. Zamiast tego rozgrywka skupia się na eksploracji i sekcjach platformowych. Po zebraniu każdego stworzenia Sheepo może kopać, latać i teleportować się między połączonymi ze sobą miejscami, odkrywając ukryte świątynie, stare ruiny i dziwne postaci.