SHEEPO
Galaksiler arası türler veri tabanındaki ilk iş gününde SHEEPO'nun görevini üstlen. İlk görevin ne mi? Keşfedilmemiş bir gezegeni ziyaret edip oradaki tüm canlıları yok olmaktan kurtarmak! Tek bir gün için fazla bir iş gibi görünebilir ama neyse ki Cebron gezegenindeki bir gün, dünyadaki 8000 günle eş değer. Ne yazık ki ödemeni Cebron günlerine göre alacaksın. Topladığın her numuneden sonra o yaratığa dönüşebilecek ve Cebron gezegeninin derinliklerini keşfedebileceksin. Sheepo, tuhaf hikâye örgüsüyle uyumlu eşsiz ve canlı bir sanat tarzı sunuyor.
Sheepo, keşfedilmemiş bir gezegeni gezeceğin ve galaksiler arası türler veri tabanı için her bir canlıdan numune toplayacağın, farklı canlılara dönüşebilen, koyuna benzer bir yaratığı yönlendirdiğin tuhaf bir metroidvania platform oyunudur.
Sheepo, bir canlıyı yakalamak için onun henüz çatlamamış ve türün "kraliçesi" (bir diğer deyişle, bölüm sonu canavarı) tarafından sıkıca korunan yumurtasını bulmalıdır. Sheepo'nun topladığı her yumurtayla, temas hâlinde o yaratığa dönüşebilme kabiliyetine sahip olacak ve gezegenin yaşam alanlarının derinliklerini keşfedeceksin.
Sheepo bir metroidvania oyunudur fakat standart çatışma unsurları içermez. Bunun yerine platform türüne dayalı keşif unsurları sunar. Sheepo, topladığı her yaratıkla birlikte yeri kazacak, uçacak ve birbirine bağlı farklı tabiatlar arasında ışınlanarak gizli tapınakları, eski harabeleri ve tuhaf karakterleri ortaya çıkaracak.