Sheltered
Sheltered, derin ve duygusal bir hayatta kalma yönetimi oyunu. Küresel bir kıyametten sonra terk edilmiş bir sığınak bulan aile üyelerini koruma rolünü üstleniyorsun.
Sheltered, "nuclear family" ("çekirdek aile") kavramına yepyeni bir anlam veren, kıyamet sonrası bir felaket yönetimi oyunu. Nükleer faciada milyarlarca canın yitirilmesinden sonra yakın ve kasvetli gelecek için ailenin evi olacak bir yer altı sığınağını güçlendirmek için yolunda karşına çıkan malzemeleri toplayabildiğin kadar toplamalısın.