Shenmue III - Battle Rally
Równocześnie odbywać się będzie inne wydarzenie, w którym będziesz szukać oficjalnych maskotek Bailu: „Bailu-chanów”!
Znajdź jak najwięcej Bailu-chanów, by zyskać przewagę nad przeciwnikami podczas wyścigu i zdobyć fantastyczne przedmioty.