Shenmue III - Battle Rally
Aynı anda Bailu'nun resmi maskotu "Bailu-chan"ı arayacağın bir etkinlik de gerçekleştirilecek!
Yarış sırasında rakiplerinin önüne geçmek için bulabildiğin kadar Bailu-chan topla ve bazı fantastik eşyaları elde et.